
Bu sabah duyduğum bir haber bu, Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Zafer Kurugöl: "Zaman zaman, küçük bebeklere, yanlışlıkla Hebatit B ve kızamık yerine Covid aşısı yapıldı. Hiçbir yan etki ve olumsuz sonuçla karşılaşılmadı. Bebeklerde yüksek dozda bile bir sıkıntı olmadı. Araştırmanın sonuçlarını açıklayacağız."
Benim kısaca demek istediğim şey şu; Sadece bu ülkenin yetişkin insanlarına değil, bebeklerine de çok yazık diyorum, resmen deney yapıyorlar...
-"Küçük bebeklere, yanlışlıkla Hebatit B ve kızamık yerine Covid aşısı yapıldı. Ne düşünüyorsunuz?"
Prof. Dr. Zafer Kurugöl'den skandal açıklama: "Zaman zaman, küçük bebeklere, yanlışlıkla Hebatit B ve kızamık yerine Covid aşısı yapıldı. Hiçbir yan etki ve olumsuz sonuçla karşılaşılmadı. Bebeklerde yüksek dozda bile bir sıkıntı olmadı. Araştırmanın sonuçlarını açıklayacağız." pic.twitter.com/uGXizGQxtc— Aykırı (@aykiricomtr) September 22, 2021
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer