Küçük bebeklere, yanlışlıkla Hebatit B ve kızamık aşısı yerine Covid aşısı yapıldı. Ne düşünüyorsunuz?

Küçük bebeklere, yanlışlıkla Hebatit B ve kızamık aşısı yerine Covid aşısı yapıldı. Ne düşünüyorsunuz?
Merhaba!
Bu sabah duyduğum bir haber bu, Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Zafer Kurugöl: "Zaman zaman, küçük bebeklere, yanlışlıkla Hebatit B ve kızamık yerine Covid aşısı yapıldı. Hiçbir yan etki ve olumsuz sonuçla karşılaşılmadı. Bebeklerde yüksek dozda bile bir sıkıntı olmadı. Araştırmanın sonuçlarını açıklayacağız."
Benim kısaca demek istediğim şey şu; Sadece bu ülkenin yetişkin insanlarına değil, bebeklerine de çok yazık diyorum, resmen deney yapıyorlar...
-"Küçük bebeklere, yanlışlıkla Hebatit B ve kızamık yerine Covid aşısı yapıldı. Ne düşünüyorsunuz?"


Küçük bebeklere, yanlışlıkla Hebatit B ve kızamık aşısı yerine Covid aşısı yapıldı. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla