Arkadaşlar 7 Ağustosta motorsiklet kazası sonucu ayak tarak kemiğim kırıldı 5. Metatars kemiği diyor doktorum alçıya almayı teklif etti alternatif bir çözüm varsa onu uygulamak istediğimi söyledi Rom Walker diye bir ayakkabı tarzı bir şey var onu önerdi giydim ( fotoğrafını ekledim) bugün 33. gün 10 gün önce gittim kaynamamış demişti basmaya çalıştım bugün ağrı yapıyor tam basamıyorum tabanına yarın kontrolüm var okulum da açılıyor ve okul açılmadan bu ay işe dönüp mesai yapmam lazım biraz daha çok uzayacak mı bu süreç çok moralim bozuldu ya
Ayağım kırıldı? 1 ay oldu ne zaman hayatım normal akışına döner?
Gerek yok demedi de işte ilk önce alçıya al dedi ben başka bir yöntem var mı deyince bunu önerdi bi tık daha uzat ama bununla da kaynar dedi peki sence aşçıya alsam şimdi yeniden ne kadar süre kalır alçıda
Hukuk okudum ya tıpla pek alakam yok ki ne desem yalan olur ama yine 1 ay falan sürer tahminimce, zararın neresinden dönsen kar bi an evvel yaptır daha kötü olmadan. Bide sonra yanlış falan kaynar uğraşır durursun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Alçıya aldır, önceden aldırsaydın şimdiye iyileşme sürecine girmiş olurdu doktorunun sözünden çıkma yoksa ameliyat gerekebilir. Çok geçmiş olsun🌸
Nasıl yani 1 ay oldu bile şimdi alçıya mı aldıracağım 🥺 ama o kesin alçıya almalısın demedi bana bu da olur dedi bu yüzden aldırmamıştım
Kaynamamış kemik baksana alçıya alsan kesin kaynardı dikkat et lütfen olmadı başka bir doktora danış alçıya gerek yok demesi çok ilginç
Gerek yok demedi de işte ilk önce alçıya al dedi ben başka bir yöntem var mı deyince bunu önerdi bi tık daha uzat ama bununla da kaynar dedi peki sence aşçıya alsam şimdi yeniden ne kadar süre kalır alçıda
Hukuk okudum ya tıpla pek alakam yok ki ne desem yalan olur ama yine 1 ay falan sürer tahminimce, zararın neresinden dönsen kar bi an evvel yaptır daha kötü olmadan. Bide sonra yanlış falan kaynar uğraşır durursun
Haklısın teşekkür ederim yarın bir kontrole gideyim de
Sağlık bu canım başka birşeye benzemez aksatma ve kısa zamanda eski haline dönmüş ol😊🌸
Teşekkür ederim🥰
Rica ederim😊❤
Doktor da keyfine mi bıraktı senin. Doktorluğunu yapıp müdehaleyi yapsaydı ya
Bugün gittim kırığın yüzde 80’i kaymamış dedi bunu da artık çıkarabilirsin dedi hatta pazartesi işe gideceğim ama bilemedim ne yapsam
Bence azcık daha zorlama ya. Tarak kemiği yürürken esneyebilir
Sert tabanlı bir ayakkabı giysem
Esneyebilir derken nolur yani
Riske girmeye değer mi be uzat ayağını yat 1 hafta daha. İşe gitcen yürümek zorunda kalcan ayakta durmak zorunda kalcan
Topallayarak mı yürüycen parmakların bükülecek yürürken sonuçta onu diyorum
Rapor almadım ki işe gitsem otururum çalışırken bi tanıdık var çalıştığım yerde o oturtur da beni bilemedim ya
Ne iş yapıyon
Fabrikada çalışıyorum plastik
Enjeksiyon mu montaj mı
Enjeksiyon
Çalışmak zorundayım aslında ya of korkuyorum da
Enjeksiyon da değişir ama oturarak iş elbet vardır. Ne üretiyorsunuz
Mutfak ürünleri saklama kanı felan
Aaa çok iyiymiş otomatiktir zaten kalıplar oturarak çalışabilirsin belki ama ben olsam sana rapor al biraz daha işe gelme derdim
Of umarım daha kötü olmaz
Ben sana zararı olabilir diye eve yollardım seni 😊 Tekirdağ tarafında mı fabrika
Bana iyileşme sürecinde bahseder misiniz ben de kirdim