Fazla kahve tüketmenin kadinlara zarari var mı ?

var mı cidden kadinlarda olumsuz bir sey oluyormu yani kahve manyagiyim da
(türkcem kötü kusura bakmayin simdiden)
Güncellemeler
+1 yıl
Kafeinin doğurganlığı olumsuz yönde etkilediği biliniyor. Günde üç fincan veya daha fazla kahve içmek, kadının doğurganlık oranını azaltıyor. Çünkü aşırı miktarda kafein tüketimi yumurtlamayı olumsuz etkiliyor. ( az önce bunu ögrendim ve hayatim karardi cünkü günde 5 6 bardak hatta 8 9 bardaga cikiyor kahve hastasiyim nasil kendimi önleyebilirim aglicam simdi ben napicam yaa)
Fazla kahve tüketmenin kadinlara zarari var mı ?
Cevapla