Kolumdaki tırnak izleri çok kötü nasıl geçer? (Resimli)?

https://i.hizliresim.com/6YLQOP.jpg
1-2 ay önce kolumda sivilceler çıkmıştı bende dayanamayıp onlsrı sıktım hep, şimdi de böyle tırnak izleri kaldı çok kötü :(
Bepanthen krem kullanıyorum ama hiçbir faydasını görmedim nasıl geçer bu izler? Çok kötü iğrenç duruyor di mi? :(
Kolumdaki tırnak izleri çok kötü nasıl geçer? (Resimli)?
Cevapla