Belim 63cm ama kalçam 100 cm bu durumun avantaj mı dezavantaj mı bilmiyorum?

merhaba arkadaşlar boyum 162 göğsüm 87cm belim 63 ve kalçam 100 cm bazen kendimi cekici bulurken bazende kalçamdan dolayı tombik buluyorum sızın yorumuzun nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
hadisenin fiziği sen eşittir ben diyor adeta
Belim 63cm ama kalçam 100 cm bu durumun avantaj mı dezavantaj mı bilmiyorum?
Cevapla