mon# 0.3 'le 0.9 olması gerekiyormus benimki 0.32
mon% 5.1 'le 10.9 arası olması lazım benimki 3.7
pct 0.108 'le 0.282 arası olması lazım benim 0.34
Geri kalan değerlerim normal gibi normal değilse bile 1 2 değer fazla veya düşük hgb plt rbc wbc bunlar normal ama benim sırt bel ağrım var ağzımda aft çıktı enfeksiyon değerlerim yüksek acaba lösemi veya kemik iliği kanseri miyim :(((( hangi değerlerdee çıkıyor bunlar?
mon% 5.1 'le 10.9 arası olması lazım benimki 3.7
pct 0.108 'le 0.282 arası olması lazım benim 0.34
Geri kalan değerlerim normal gibi normal değilse bile 1 2 değer fazla veya düşük hgb plt rbc wbc bunlar normal ama benim sırt bel ağrım var ağzımda aft çıktı enfeksiyon değerlerim yüksek acaba lösemi veya kemik iliği kanseri miyim :(((( hangi değerlerdee çıkıyor bunlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Lökosit (WBC) 20 bin üstünde çıkınca şüphelenilir. Ama 100% lösemi demek için WBC'nin 50 bin üstü, Hemoglobinin 4-6 veya daha az, trombositin ise panik değerde olması gerekiyor
Kan kanseri ve kemik iliği için geçerli dimi yani benim değerlerim normal mi mono değerlerim normal değil ama yüksek veya düşük onlar için sıkıntı olur mu
Monosit değişikliği böyle bir hastalık belirtisi değildir. Rahat ol
Tamamdır çok teşekkür ederim
Pct?
O da Lösemi belirtsii değil
Kemik iliği veya kemik?
Kemik İliği kanseri Lösemi zaten.
Kemik kanseri kanda çıkmaz
Anladım sagolun
Rica ederim
Birşey daha sormak istiyorum mon# 0.3 'le 0.9 olması gerekiyormus benimki 0.32 normal mi bu değer 0.9 dediği 9 mu oluyor yoksa 0.90 a kadar normal mi oluyor benim o değerim normal dimi sadece mon% düşük doğru mu
Referans aralığında oluyor. Lökosit alt değerleri o kadar önemli değil. Vücuttaki bazı durumlarda onlar değeri yükselip düşebiliyor. Sen sadece WBC'ye bak. O normalse sorun yoktur
Bak burada Lösemili hastanın kan tahlili var. Böyle olunca lösemi denebilir
upload.wikimedia.org/.../...onu%C3%A7lar%C4%B1.jpg
Anladım çok teşekkür ederim benim hgb wbc plt rbc normal ama crp yüksek
CRP enfeksiyon belirtisi. Gripte falan yükselir
Tamamdır sağolun
Rica ederim.
O hastada crp yüksek enfeksiyon mu vardı yoksa lösemiden dolayı mi
Hangi hasta?
Foto atmışsınız ya lösemili hastanın sonucları diye orda crp yüksek
Kan değerleri aşırı anormal diye CRP yüksek.
Kan değerleri normal ama CRP yüksek olunca hasta ya kemoterapi görüyor olmalı ya da vücudunda enfeksiyon var demek.
Hmm tamam anladım
Merhaba. Su an psikolojim berbat. Hemotolojiye gittim wbc ve lym yuksek biraz dedi. Genetiğe yolladi orada da kan alindi bir ay sonra cikacakmis. Çok korkuyorum bir kizim var babasiz buyutuyorum. Kadin Allah korusun kansermis gibi konusuyor. Degerlerimi size nasil atabilirim
Kandaki testler sadece bizi bu yönde şüphelendirir. Kesin tanı koydurmaz. Doktorun böyle bir şeyi kaçırmaz zaten.
Değerlerim nasıl peki sonuçlarımı beklemedim internetten baktim anlıyorsaniz yorum yapar mısınız mesela mono değerim normal değil yüksek veya düşük
Evet doktorum ama en iyisini kendi doktorunhz bilir burdan bir şey söyleyemem
Anladım ama lütfen bir yorum yapsanız wbc hgb plt rbc normal ama mono yüksek veya düşük ve crp enfeksiyon değerlerim yüksek bu durumda lösemi veya kemik iliği kanseri riskim var mi
Sanmıyorum. Lösemi olsaydı wbc de değişiklik olurdu. Crp yi arttrıran birçok sebep vsr açıkcası genelde enfeksiyon lehine yorumlsnır