Herkes hasta yazın ortasında hasta olmaktan korkmaya başladım bu normal mi?

Ya asansöre biniyorum adam asansörde aksırıp tıksırıyor ya, yani tamam insan bunu tutamayabilir ama asansör içindesin kardeş küçücük yer kardeşim mikrop elinde sonunda geliyor bana bulaşıyor adama geçmiş olsun hasta mısınız diyorum evet hastayım siz de kendinize dikkat edin hasta olmayın diyor bunu derken de bana yaklaşıyor? Sen bana laf tatavası yapacağına benden uzak dur arkadaşım öyle daha güvende olurum. İşe gittim yanımda oturan arkadaş hasta kadın tam dibimde oturuyor ya tam dibimde kadın resmen yüzüme hapşırdı. Bir de sevgilim var ki o işim çok ayrı bir boyutu baya kötü üşütmüş ateşi var hapşırıyor öKSürüyor bir de sarılıyor bana öpüyor sadece senin yanında iyi hissediyorum diyor ilgi istiyor belli ki şimdi bu durumda uzak dur benden hastalığın bitene kadar yaklaşma diyebilir miyim? Sonra bencil olduğumu düşünür resmen hastalık hastası bir paronayak oldum hasta olmaktan korkuyorum çünkü çevremdeki herkes hasta kendime çok iyi bakmaya çalışıyorum napayım bu durumda?
Herkes hasta yazın ortasında hasta olmaktan korkmaya başladım bu normal mi?
Cevapla