Sağlık bakanlığının açıklamasına göre her üç kişiden biri antidepresan kullanıyor sizde kullanıyor musunuz?

Sağlık bakanlığının açıklamasına göre her üç kişiden biri antidepresan kullanıyor sizde kullanıyor musunuz?
Dün haberlerde okudum cumhuriyet tarihinin rekoru diyordu bu kadar antidepresan kullanmak iyimidir kötümüdür bilemem ama... tablo üzücü covid mi tetikledi yoksa hayat pahalılığımı?
Sağlık bakanlığının açıklamasına göre her üç kişiden biri antidepresan kullanıyor sizde kullanıyor musunuz?
Cevapla