Dünyayı aşılama yaptırımları hakkında ne düşünüyorsunuz? Bu yaptırımlar aşı olmada kararlarınızı etkiledi mi?

Ben bir muallim olarak BioNTech aşısını olmayı düşünüyorum. Memur olduğumuz için kaçış yok. Allah küreselcilerin, kapitalistlerin bin belasını versin. Neyse konu dağılmasın. Ee siz aşı oldunuz mu? Olacak mısınız? Hangi aşı sizce en iyisi?
Aşı oldum. Tavsiye ederim. Aşıdan kaçış yok.
Aşı olmayacağım. Kol benim damar benim.
Ne diyeceğimi bilmiyorum. Yorumları okumaya geldim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Dünyayı aşılama yaptırımları hakkında ne düşünüyorsunuz? Bu yaptırımlar aşı olmada kararlarınızı etkiledi mi?
Cevapla