Aşı olduktan sonra bende beyin sisi oldu ama düzelmedi nasıl düzelir?

Aşı olalı 25 gün oldu ama hala aynı. Beynim algılamaya kendini kapattı. Aşı olmadan önce yemin ederim böyle birşey yoktu. Sabahları çok dinç kalkardım şimdi yorgun kalkıyorum. Dahiliyeye gittim kan tahlili yaptı sağlıklısın birşeyin yok dedi. Bu aşıyı yaptırmadan önce birşey yoktu aşının yaptığı etkiler de geçmiyor sizce ne zamana düzelir? 25 gün oldu ama düzelmedi.
Aşı olduktan sonra bende beyin sisi oldu ama düzelmedi nasıl düzelir?
Cevapla