Ben psikolojik olarak mı rahatsızım yoksa gerçekten hasta mıyım?

Ben geçen sene Ramazan’da kilo vermeye karar verdim ve bi baktım 14 kilo vermişim. Şimdi de almam gerek 6-7 kilo ama alamıyorum. İştahsızım sürekli karnım ağrıyor midem bulanıyor başım dönüyor halsiz ve yorgunum. Bi kaç dakika ayakta kalsam bayılıveriyorum. Reflü gastrit kabızlığım var. Bi kutu müshil ilacı kullandım. Hala çok kötüyüm. Sürekli ağlıyorum. Her şeye kafamı takıyorum. Ailemi sevmiyorum sevemiyorum. Babamdan nefret ediyorum. Başkalarının yanında beni sürekli aşağılıypr. Müzik dinleme iznim yok. Bi mutluluk kaynağım kediler. Evdeki kedimi gönderecek. Sokağa sadece kedi beslemeye çıkıyorum. Onu da yasakladı. Dışarı çıkınca kötü oluyorum. Eve gelene kadar her yerimi parçalıyorum. Kendi başıma çıkmama da izin yok. Arkadaşım da yok. Saçım kaşım kirpinin çok dökülüyor. Ağzımda çok tükürük birikiyor. iki hafta önce tek arkadaşımın bana düşman olduğunu farkettim. Bi kaç saat sonra suratım kıprırmızı sivilce oldu daha geçmedi. Stresimi atsam normale döner miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Uykusuzluk problemim var. Ayrıca dışarı çıktığımda nefesim kesiliyor. Kalbim sıkışıyor.
Ben psikolojik olarak mı rahatsızım yoksa gerçekten hasta mıyım?
Cevapla