Ben geçen sene Ramazan’da kilo vermeye karar verdim ve bi baktım 14 kilo vermişim. Şimdi de almam gerek 6-7 kilo ama alamıyorum. İştahsızım sürekli karnım ağrıyor midem bulanıyor başım dönüyor halsiz ve yorgunum. Bi kaç dakika ayakta kalsam bayılıveriyorum. Reflü gastrit kabızlığım var. Bi kutu müshil ilacı kullandım. Hala çok kötüyüm. Sürekli ağlıyorum. Her şeye kafamı takıyorum. Ailemi sevmiyorum sevemiyorum. Babamdan nefret ediyorum. Başkalarının yanında beni sürekli aşağılıypr. Müzik dinleme iznim yok. Bi mutluluk kaynağım kediler. Evdeki kedimi gönderecek. Sokağa sadece kedi beslemeye çıkıyorum. Onu da yasakladı. Dışarı çıkınca kötü oluyorum. Eve gelene kadar her yerimi parçalıyorum. Kendi başıma çıkmama da izin yok. Arkadaşım da yok. Saçım kaşım kirpinin çok dökülüyor. Ağzımda çok tükürük birikiyor. iki hafta önce tek arkadaşımın bana düşman olduğunu farkettim. Bi kaç saat sonra suratım kıprırmızı sivilce oldu daha geçmedi. Stresimi atsam normale döner miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Uykusuzluk problemim var. Ayrıca dışarı çıktığımda nefesim kesiliyor. Kalbim sıkışıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar