Boyum 1.62 Yaşım 19 Boy Uzatma Ameliyatı Olmalı mıyım?

Boyumdan hiç memnun değilim. Genetik de biraz kısa ama benden 2 yaş küçük erkek kardeşimin boyu 1.71 Umarım büyüme plaklarım kapanmamıştır. Boyum son üç yılda baya yavaşladı malesef. Doktora gitmek dışında kendim nasıl anlayabilirim. Boyum 1.62 bu yüzden hiç yakından sevgilim olmadı. Çok çaba harcıyorum boyumu uzatmak için egzersiz yapıyorum basketbol oynuyorum erken yatıyorum. Ona göre boşuna uğraşmak istemiyorum! Bide boyumu uzatacak tavsiye verirseniz çok mutlu olurum
Boyum 1.62 Yaşım 19 Boy Uzatma Ameliyatı Olmalı mıyım?
Cevapla