Göz sağlığımız için telefon ve gözümüz arasında kaç cm olmalıdır?


30 40 cm olmalıdır.😎
Ben telefona uzun süre yakın bakarak hata yaptım.
Bir gün okulda tahtaya bakarken hem net hem bulanık görüyordum.
Gözlerimi tek tek kapatarak tahtaya baktığımda, sol gözümün bulanık gördüğünü fark ettim. 😐
Bana bir şey olmaz demeyin, birşey olur ve aniden olur. 🤷🏻♀️
Bu konu hakkında bir bilgim yok ancak bildiğim şey şu ki, o koyduğun resimdeki gibi bakmamız miyobu arttırırmış. Başımızı eğik tutup, aşağımızdaki telefona bakmamalıymışız. Dik ve düz tutmamız, başımızı yukarıda tutmamız gerekirmiş.
Cevap
6Cevap
sağlık sayfasından baktım : 30-40 cm arası olmalı daha az olursa göz kırpma oranı azalır göz rahatsızlıkları olabilir.. diyor
Net yazilari okuyabildigin mesafe ama sagligi icin degil, iyi görmen icin.
Göz sagligi icin mavi ışık filtresi kullanman gerek.
25-30 santim olmalıdır aynı şekilde kitap için de geçerli bu söylediğim
50 santimden uzak, 30 santimden yakın olmamalı bence.
30 cm olarak okumuştum sanırım bir yerde. Öyle hatırlıyorum
En az 30 cm diyorlardı. Gerçi telefonlarda göz konforu denilen bir şey var artık.
Gözünüzün içine sokmayın yeter
30-40 cm ideal diye biliyorum.
50 60 metre yeterli bence
20-30 metre. Akıl sağlığınız için de önemli
30 cm
Bence 40cm iyidir
Bilmiyorum
27 30 cm
15 bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?