Aşıdan kaynaklanan kol ağrısı ne zaman geçiyor?

Bugün 13 30 da aşı oldum. Sonra çalışmaya gittim 7 de 7 ye kadar bişey yoktu sadece bi ara uyudum 1 2 saat. Garsonluk yaparken de bişey yoktu hatta aşı olduğum kolumla tepsi taşıdım. Sonra kolumu havaya kaldırıp raftan bişey alcaktım orda bi acıdı, sonra ağrımaya başladı, kolum kalkmıyor şimdi yani acıyor yarım kalkıyor. Yarına geçer mi?
Aşıdan kaynaklanan kol ağrısı ne zaman geçiyor?
Cevapla