4 ve 4,50 numara gözlük kullananlar gözlük camı nasıldır çok mu kalındır itici gelir mi? Bide acaba gözleri nasıl gösteriyor çok büyütmez inş gözleri?

Gözlük canımı inceltirsek %30 veya %40 gibi şeyler varmış nasıl gözükür kullanan arkadaşlar cevap verirse sevinirim bide fotoğraf falan atabiliyorsanız iyi olur? İnciltirsek yinede gözleri acaba büyük gösterir mi, ya da büyük gösteriyor mu 4 numara her zaman lens takmak fırsat olmuyor alerji yaptı göz...
Güncellemeler
+1 yıl
3.5 ve 4.5 numaralı gözlük fotoğrafı atana en iyi cevap seçeceğim. aşağıda bir gözlük linki verdim o kadar değildir inş. ya da o kadar olurmu kullananlar varsa 3.5 ve 4 arası yorum alalım? eğer 4 numara öyleyse içime dert olur.
4 ve 4,50 numara gözlük kullananlar gözlük camı nasıldır çok mu kalındır itici gelir mi? Bide acaba gözleri nasıl gösteriyor çok büyütmez inş gözleri?
Cevapla