Fahrettin K. nın, 3 yıl içinde öleceksiniz açıklamasını duydunuz mu?

S. B. nımız dedi ki, "
Gelecek 3 yıl boyunca hastalığı geçirmiş kişilerde ne tür yan rahatsızlıklar çıkacağı tespit edilemese de mevcut ölümlerin 3-4 katı kadar daha kayıp beklendiği belirtilmektedir."

Hiç düşündünüz mü bunun sebebi hastalık mı, ası mı?
Fahrettin K. nın, 3 yıl içinde öleceksiniz açıklamasını duydunuz mu?
Cevapla