Covid gecirip atlatanlar2-3 ay sonra garip tat yani kahve sigara karısımı tadı gibi çok kötü tat var mı ağzınızda?

Selamlar, 3 ay önce kovid gecirdik atlatık şükür biraz ağır gecti. Tad ve koku 1 ay sonra nisanda geldi ben martta kovid oldum. Koku yavas yavas geldi. Bazen keskin kokuları alamıyorum sanki. Yaklasık 1 aydır tadımda garip bi kötü tat var. Sanki kahve tadı sigara karısımı bi tat var nefesimde? Kahve içmedim de, sigara kullanmıyorumda. Neden böyle bi tat alıyorum sinirim bozuldu. Burnumada hep sigara kokusu geliyor. Cam mı acık sigara kokuyor diyorum annemlere yok diyorlar. Bu nedir yaa? Kafayı yiyecem. Daha önce böyle yoktu. Kovid sonrası tat geldi de ve kokum yavas yavas gelmişti. Şimdi bu çıktı. Sizinde basınıza geldi mi? Yoksa ben mi abartıyorum. Tiksindim herseyden nefesimde sanki sigara ve kahve tadı var.
Covid gecirip atlatanlar2-3 ay sonra garip tat yani kahve sigara karısımı tadı gibi çok kötü tat var mı ağzınızda?
Cevapla