Arkadaşlar Selamun Aleyküm 14 Gün Önce Cama Yumruk Attım Orta Ve Yüzük Parmağım Yarıldı Birde Elimin Üstü Doktor Parmaklarımı Dikip Alçıya Aldı Dün Dikişleri Aldırdım Ama Yumruğumu Sıkamıyorum Parmağım Çok Az Haraket Ediyor Doktora Gitmelimiyim Yoksa Kensisi Geçermi Bu Arada Parmağımda 1 Dikiş Kaldı (Mavi) O Zamanla Erirmi
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Eriyedebilir mavi de kalabilir orası elin için bir fizik bölümü ne görün derim
Peki
Geçmiş olsun, bence doktora gözük mutlaka, ve vama falan yu, ruk ne aw mfnfjffn olm. Git karpuza yumruk falan at, yarılırsa nsiplenir yersin mcfhrjfn
Karpuzu Düzgün Kesip Yemek Daha Mantıklı
🤷♀️🤷♀️🤷♀️ cama yumruk atmak kadar mantıklı bi fikir veremedim sorry🤧
Cama niye yumruk atıyon
Sinirlenince Attım Kardeşim
Neye sinirlendin
Kişisel Meseleler Boşver
Ben birinin eline laf etmiştim o sen misin ondan mı sevmiyosun beni
Hee özür
egzersiz yok mu fizik tedaviye gidebilirsin
Hiç Yardımcı Olmadılar Hastaneye Tekrar Gitmek İstemiyorum Evde Oturup Ölmeyi Bekliyorum :l
evet yumruk yapmadığın için ölürsün ve ölsen iyi sakat kalırsın sonra bazı seylerde olduğu gibi artık herseye tek elle devam edersin :)
Çalıştırman lazım katil abi
Gücüm Yetmiyor Abi
Kaç gün hareketsiz kaldı eliniz
13 Gün
Bir anda eski haline dönmez doktor bunun icin birşeyler söylemiş olmalıydı
Hafif bir egzersiz vermeliydi
Vermedi İşte Ara Sıra Parmaklarımı Haraket Ettiriyorum Düzelir Mi?
Buna dair tedavi amaçlı alçıdan çıktıktan sonra ne yapılır ne yapılmaz doktorunuza sormanız gerek doktorunuz yardımcı olmuyorsa da başka bir doktora başvurabilirsiniz yani bir şekilde dikiş olduğu için masaj normalde alçıdan çıktığı zaman ılık suda masaj yapılır küçük küçük hareket ettirmeye çalıştılar ama sizin elinize dikişi olduğu için su zarar verebilir o yüzden doktora sormanız gerekiyor aynı branşa sahip başka doktora gidersiniz olmazsa fikir sormak için
Fikir 3 Doktora Sordum Hepsi Farklı Şeyler Söyledi Hepside Yalan Yanlış Şeyler Söylüyor İlgilenmediler Hiç Bende O Yüzden Buraya Yazdım :(
Git bence geçmiş olsun
Zamanla sıkabilirsin normal böyle olması
Umarım Normaldir Hayatım Boyunca Aciz Biri Olmak İstemiyorun
Düzelir inşallah bir daha yapmazsın sende ders olmuştur...
Ne ayaksın olum sen o isim ne öyle? Cama neden yumruk atıyorsun? Ders olmuştur umarım
Sorduğum Soruyla Verdiğin Cevap Ne Alaka Xahksklsnbr
Şu an seni toplumdan uzaklaştırılması gereken biri olarak görürüm. O yüzden elinin ne olduğu umrumda değil. İstersen ismini değiştir katil diye isim mi koyulur
Gel Beni Toplumdan Uzaklaştır Kanka
Öncesinde psikolog falan git
katilfurkan ne aqq
15 Yaşında Bir Çocuğun İsmimi Beğenmemesi Pek Umrumda Değil İyi Günler :)
Ben Ergenim Kardeşim Tamam :)
ppye gümledim katil furkan
Tamam Gümle Kardeşim
ironidir umarım
Aynen Kardeşim İroni