Parmaklarımdaki ve elimin üstündeki dikişler alındı, yumruk yapamıyorum doktora gitmeli miyim?

Arkadaşlar Selamun Aleyküm 14 Gün Önce Cama Yumruk Attım Orta Ve Yüzük Parmağım Yarıldı Birde Elimin Üstü Doktor Parmaklarımı Dikip Alçıya Aldı Dün Dikişleri Aldırdım Ama Yumruğumu Sıkamıyorum Parmağım Çok Az Haraket Ediyor Doktora Gitmelimiyim Yoksa Kensisi Geçermi Bu Arada Parmağımda 1 Dikiş Kaldı (Mavi) O Zamanla Erirmi
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Parmaklarımdaki ve elimin üstündeki dikişler alındı, yumruk yapamıyorum doktora gitmeli miyim?
Cevapla