
Beş yaş beş yaş düşmeye devam ederse, Size sıra ne zaman gelicek?

Sıra bana gelmiş ama ben kaçarım gitmem ki😀
Kaçma, git aşını ol.
Hasta olursan gelip bakamamda 🙄
🥰Kıyamam.
Sen yine de aşını ol canım.
Sinovaca pek güvenim yoktu, felfire olmuş gayet iyi kendinde 😂
Çinlilere güvenmesekte ona güvene biliriz. 😃
Bana daha 2 kademe düşmesi lazım 😂
Önce 25 yaş sınır olucak, sonra 20.
Mini minnacığım ben. (4 yaş gençleştim rabbim) 😂
Olurrr 😂 hiç ayrılmayalım.
Sıram geldi ama olmadım ben
Cevap
12Cevap
Muhtemelen bir sonraki 20 olur, en kötü 25'e oradan da 20'ye düşer, az kaldı, dayanın :)
Sen aşı oldun mu?
😃Sen bayağı yol kat etmişsin geçmiş olsun.
Hangi aşıyı tercih ettin?
🙏 Şifa olsun.
Sgk da kayıtlı olan gençlerde olabiliyor.
Bana na da hak tanınmış ama.
Korona geçirdiğimi düşünüyorum.
Bekleyecem.
25 yaş ve üstüne kadar düşerse olmayi düşünebilirim.
İşim geregı zaten oldum ben gercı yaş olayı da vurdu şimdi
Şaka mısınız randevu almadan Yas demeden vurulur herkes
Ben dün oldum sgk lı olduğumdan dolayı
bi kere daha düşmesi gerekiirdi ama oldum çoktan
Eylül olmadan gelir sıra bana da.
herkes olsun ben salı olcagim
Siz olunki benim olmama gerek kalmasın teşşekürler :D
Aşının kısırlaştırdığı kanıtlandı
Sürekli üremeye karşıyım zaten, güzel olmuş.
Aşı olmayacağım.
Bir 20 ye dusemedi
1,2 haftaya gelir?
çok yakında
Az kaldı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar