Jinekologların evli misin bekar mısın diye sormasını doğru buluyor musun?

Daha önce birlikteliğin oldu mu demek yerine , evli misin bekar mısın sorusu bana şaşırtıcı geliyor.
Jinekologların evli misin bekar mısın diye sormasını doğru buluyor musun?
Jinekologların evli misin bekar mısın diye sormasını doğru buluyor musun?
Cevapla