Senin yediklerinin içtiklerinin parasını onlar mı veriyor da, senin kiloların onlara dert olmuş? Kime ne ya, kime ne bir başkasının dış görüntüsünden. Tabiki sağlığın için zayıfla ama kimse için değil, sadece kendin için zayıfla ve seni dış görünüşün konusunda eleştiren kişileri de hayatında tutmamanı tavsiye ederim
Çiroz kızları, kendileri gibi sıska erkekler sever.. Yapılı ve güçlü erkekler ise sen gibi tam kıvamında kızlardan hoşlanır. Klasik Türk erkeği kadında kalça, yani etli kadın sever.. Şu fotoda gördüğüm kadarıyla sen şişman değilsin, 10 daha alsan sırıtmaz.. Tam kıvamında bence 👌
Ideal kilodasın. Göbeğin yok ama foto aldatıyor, hem oturuyorsun hem de eteğin beli dar karın bolgende kilo var izlenimi vermiş. Bence spor giyin fit görünürsün çünkü kilolu değilsin. Ama uzun vadede kilo almaya yatkınsın. sebebi spor yapmaman...
Her zayıf güzeldir fizik zayıflıktır demek olmaz ama birazcık kilo versen çok daha güzel olursun bence ben de şu an senin gibiyim biraz normalin üzerindeyiz versek daha güzel olacağına eminim ama bir deri bir kemik çubuk tipleri güzel bulmuyorum fit görüntü en iyisi
Yüzünüz çok güzel. Ancak, kilonuz sizi daha yaş olarak olgun gösteriyor. Kendinizi iyi hissediyorsanız ne mutlu. Ancak aynı kiloda spor ile fitleşebilir, ve daha sağlıklı olabilirsiniz... Özellikle bel bölgeniz için. Neşeli pazarlar... :)
Arkadaşlarına gore kalıplı duruyor olabilirsin Arkadaşlarina gore uzunda olabilirsin E normal olarak kilolu gibi gorunebilirsin E birazda kıskançlık seziyorum :) Boyun kilon önemli Boy kilo oranı önemli 180 boy kilon kac
Ya sana kilolusun diyenler emin ol muz isteyen maymuna benziyordur. Sinir oluyorum kendilerine bakmadan insanları eleştirenlere. Bence gayet fitsin, umursama.
Fizikte , güzellikte asla zayıflıkla alakalı değildir. Bazı kadınlara kilo yakışır bazısına ise zayıflık yakışır. Zaten yakışmayanlara itici gelir kilo veya zayıflık 😊👍