Sağlık adına Günde sadece 1 bardak alkol den sorun olmaz.
<3 Belirli hastalığı olan arkadaşlar alkol den uzak dursunlar...


"Sağlık adına Günde sadece 1 bardak alkol den sorun olmaz." bu yargı bir şehir efsanesi oldu 2007, 2018 gibi eski araştırmalarda evet sağlığa bir zararı yok gibi görülüyordu ama son yıllarda ki çalışmalarla alkolü herhangi bir şeyin her seviyede beyne zarar verdiği ortaya kondu.
Oxford Üniversitesi'nin yaptığı araştırmaya bakabilirsin.
Hayır içmem, alkolü zararlıdır.
1 bardak alkol sağlığı iyidir diyen bile var🤦♀️öyle bir şey yok👇
https://www.thelancet.com/article/S0140-6736(18)31571-X/fulltext
"1 bardak alkolden sorun olmaz." da denemez, her yudumu zarardır. Son araştırmalarda bunu kanıtlar👇 https://www. google. com/amp/s/theprint. in/health/how-much-alcohol-is-fine-for-the-brain-oxford-university-study-says-no-amount-is-safe/661020/%3famp
Ortama ayak uyduracak kadar tüketirim🤷♀️
Kullanmıyorum...
Cevap
33Cevap
Tam da içerken denk geldi. :D Kullanıyorum ama belirli bir aralığı yok. Bazen 2 günde bir bazen ise 3 ayda hiç.
Yılda 1-2 bardak kadar. İçmesem de olur aramam. Benim için lezzet ya da keyif anlamında çok bir şey ifade etmiyor.
Bir ara dışarıda sızıp üstün başın çamur içerisinde uyanacak kadar üst seviyelerdeydi, kötü zamanlardı. Şu an keyif odaklı nadir zamanlarda sadece.
Evet ama nadiren kız arkadaşlarımla buluşup yemeğe gittiğimizde içerim 2 senedir içmedim sade duble votka ve tekila içmeyi özledim 2 sene oldu
Haftada bir arkadaşlarla ve uyuyamadığım gecenin sabahında kendime gelmek için
Kullanıyorum, herhangi belirli bir sıklığı yok açıkçası.
Kullanıyorum evet.. Alkolik değilim ama severim demlenmeyi ufaktan.. Keyifli günler..
Ramazandan bu yana alkolu bıraktım. Ondan öncesi arada olurdu bişeyler şimdi hiç yok.
Gunde 1 bardak mi yapma mahmet cay mi bu gunde 1 bardak hic icilmemeli
Hayatımda tekel bayiye bile girmemişim ne alkolü haram işlerle alakam olmaz 😊
Hayır dostum sigara nargile vs. de yok.
Her zaman kontrolün bende kalmasını isteyenlerdenim
Sevdiğim insanla ya da insanlarla içmeyi seviyorum. Hafta da 2. Bazen 3 kere içerim
Alkol içerim tabiki ama sadece Özel günlerimizde eşimle bazende aile büyüklerimizle içeriz
Neredeyse hiç. 1-2 kez arkadaş ortamında ve yılbaşında kullandım
çok severim fırsatım olsa hergün içerim özelikle votka 🤤
Bence kadına en yakışan alkol türü şaraptır. Günde bir kadeh şarabın sorun olacağını sanmıyorum
valla hiç içmedim şu ana kadar ama merak ediyorum açıkçası
Kullanmiyorum tadına dahi bakmam hiç umarım
Hiç kullanmadım, kullanmam da zaten haram.
kullanmıyorum sevmiyorum
Hayır, alkol kullanmıyorum.
Tadını bile bilmiyorum😬
Alkollü ürün içmiyorum ben.
Alkol sigara nargile hiçbirşey yok çok şükür.
3 duble rakı salladım bugün
Kullanıyorum ancak sık sık değil.
Hayır hiç almadım şükür
bazen ayda 1 bazen haftada 1 değişiyor. Genelde bizimkilerleyken alıyorum zaten
Kullanırım, sıklığı değişir 🙂
Akşamdaan akşama 1 kadeh kırmızı şarap
İçki içerim.
Rakı ve şarap tercihim
İçmiyorum 3 senedir bıraktım ağzıma sürmem
Sıklıkla tüketiyorum evet
Kışları çok nadir, yazları yoğun😄
Ayda yılda bir keyfe keder...
Müslüman oldugumdan içmiyorum
Çok sık içmem ama oldu mu asla demem
Hiç içmedim
Kullanmam.
Hiç kullanmadım..
Hayır
Arada sırada :)
Kullanmıyorum.
Kullanmıyorum
kullanmıyorum
Kullanmıyorum.
Kulanıyorum ama bırakmak istiyorum İnşallah
Evet kullanıyorum, belli bir sıklığı yok
Hiç kullanmadım
Bir yudum bile kullanmadım ve kullanmayacağım
Alkol kullanmiyorum
Ara ara
Alkole karşıyım.😀
Kullanmıyorum.
Evettttt içmeyi severim
Sadece aile partilerinde
Kullanmıyorum
Reflu var midemde dokunuyor. maalwsef icemiyom
İçmiyorum ama karşıda değilim
Nadiren alıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?