Diş teli / braket kopması?

Diş teli kullanıyorum 2 gün sonra bir ay olcak ve kontrölüm var bugün yemek yerken en arkadaki braket çıkdı şimdilik rahatsız etmiyo hemen yarın doktora gidiyim mi yoksa kontrölü mü bekleyim ne yapmam gerektiğini bilmiyorum daha önce başına gelenler ya da bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim :/

Diş teli / braket kopması?
Cevapla