Ultrason sonucumda overlerda milimetrik çapta follikül kistleri izlenmiştir yazıyor. Kötü bir şey mi?

Ultrason sonucumda overlerda milimetrik çapta follikül kistleri izlenmiştir yazıyor. Kötü bir şey mi?
Ultrason sonucumda overlerda milimetrik çapta follikül kistleri izlenmiştir yazıyor. Kötü bir şey mi?
Cevapla