Göz kapağım neden şişip duruyor? İnmesi için ne yapmalıyım?

Makyaj yapmıştım gece silip uyudum uyanınca balon gibi şişmiş nerdeyse açamadım gözümü şu an biraz indi şişliği. Ama tam inmesi için ne yapmalıyım ve kıpkırmızı olmuş göz çevrem :((
Göz kapağım neden şişip duruyor? İnmesi için ne yapmalıyım?
Cevapla