Kadın olmak depresyon (majör depresif bozukluk) etmenlerinden midir?

Ciaoo🍀🦇
Bugün araştırma yaparken bir sitede denk geldim. Sizce öyle mi?
Kadın olmak depresyon (majör depresif bozukluk) etmenlerinden midir?
Kadın olmak depresyon (majör depresif bozukluk) etmenlerinden midir?
Bana cinsiyeti olmaz gibi geliyor ancak bu konuda herhangi bir bilgi temelim bulunmamakta o nedenle kesin bir ifade kullanmak doğru olmaz. Bu konuda bilgisi olan var mı?

#dalinlivodka 🦇🍀💎
#ciao 🌸🎈
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu sorarken aklım neredeydi bilmiyorum kusura bakmayın, kadınlar erkeklere oranla depresyona daha fazla eğilimlidir. Bunun nedeni ise erkeklerin kadınlara oranla %52 daha fazla serotonin üretimi yapmasıdır.
Kadın olmak depresyon (majör depresif bozukluk) etmenlerinden midir?
Cevapla