2 kadeh Leona Blush Rose şarap içtim ama hızlı içtim yani 2 kadehi 15 dakika gibi sürede içtim ama başım dönüyormuş gibi hissediyorum ve sürekli gülesim geliyor. 😂😂😂😂
Dün de 2 kadeh içmiştim ama yavaş içmiştim 2 kadehi 2 saatte içmiştim. Ve dün hiç sarhoş olmamıştım. Acaba bugün hızlı içtim diye mi böyle oldu?
Dün de 2 kadeh içmiştim ama yavaş içmiştim 2 kadehi 2 saatte içmiştim. Ve dün hiç sarhoş olmamıştım. Acaba bugün hızlı içtim diye mi böyle oldu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
4 kadeh 10 dk da içtim banamısın demiyor
Bünyeye bak be kaç yıldır içiyor acaba
Yanlız olduğumu fark ettiğimden beri bebiş
Şarap aldım kapanmadan önce içemedim, şarap acı oluyor ya
Yok be hiçte acı olmuyor. Acı olsa yarım kadeh şarabı bir dikişte bitiremezdim.
Acı olduğu için mi içemedin?
Evet daha önce şarap almamıştım hiç çok farklı geldi alışkın olmadığım için belkide
Ben ilk aldığım alkoldür şarap. O gün bugündür sadece şarap içebiliyorum. Asla rakı ve bira içemem. Ha bir de viski içebiliyorum.
Sen hangi markayı aldın ki
Kavaklıderenin kırmızı şarabıydı
Bazı şarapların tadı kötü oluyor içilmiyor. Mesela benim şu an içmiş olduğum şarap ta çok kötüydğ beğenmedim dahan da almam
Valla genel olarak şarap için acı diyo arkadaşlarım da
Ooo en iyisini almışsın ben onu çok sevmiştim
Senin ilk göz ağrın şarap olduğu için seviyosun belkide
Meyveli şaraplar var alkol oranı da az oluyor onun tadı çok güzel ve şekerliydi ben onu kahvaltıda meyve suyu niyetine bile içerim. Bir de onu denemeni tavsiye ederim. Deniyeceksen de şirince olanı denemelisin
Ben daha şarap almam bira bile daha iyi :)
Belki de olabilir bilmiyorum. Çok fazla alkol çeşidiyle daha tanışmadım. Şu an sadece 4 tanesiyke tanıştım. 2sini sevdim. Onlar da şarap ike viski.
Biranın kokusu kötü be onu nasıl içiyorlar rengi de kötü
Vodka da güzeldir bak. Bira biraz amelelik geliyo bana onuda itiraf edeyim iç iç sarhoşta olmuyosun
Gizliden çıkcam beni bulsana kanka
Aynen ya birayı ben de öyle düşünüyorum.
Vodkayı bilmiyorum daha tadına bakmadım
Tamam kanka hemen istek atıyorım
Sanmıyorum