Sağ gözüm %5, %10 civarı görüyor. Ehliyet alacağım sıkıntı olur mu?

Sağ gözümde doğuştan görme kaybı var. %5, %10 civarı görüyor ama sol gözümü de açtığımda odakta birleştiği için karşıyı bet görüyorum. Sadece sağımı görmek için o tarafa dönmem gerekiyor. Ehliyet almak istiyorum. Bu sıkıntı olur mu?
Sağ gözüm %5, %10 civarı görüyor. Ehliyet alacağım sıkıntı olur mu?
Cevapla