Uyuz oldum tatlı tatlı kaşınıyorum kaşırken büyük zevk alıyorum ama canım yanıyor lütfen bir şey önerin?

Uyuz olduğumu fark ettim, ve vücudumu kaşıdığım için tahriş yara oluyor ama umrum da olmuyor çünkü kaşımazsam nefes alamıyorum sanki. Çok kötüyüm yaşam kalitem bozuldu lütfen bir şey önerin kafayı yicem nerden bulaştı nasıl bulaştı hiç bir fikrim yok. Ama geçmiyormuş kolay kolay resmen virüs gibi türkiye de salgın varmış uyuz salgını ben asla konduramazdım kendime, temizliğime dikkat eden birisiyim. Şimdi psikolojim bozuldu ne yapsam geçmedi, artık saldım acı çekiyorum sadece. Kaşınıyor böyle kaşıyınca rahatlıyorum saçma salak bir şey, sıcak su tutunca verdiği rahatlığı size anlatamam lütfen bir şey söyleyin.
Uyuz oldum tatlı tatlı kaşınıyorum kaşırken büyük zevk alıyorum ama canım yanıyor lütfen bir şey önerin?
Cevapla