Çok ateşliyim. Yanıyorum dışım 40 derece ama içim bumbuz, üşüyorum. Sıcağı ve soğuğu aynı anda yaşıyorum. Ne önerirsiniz?

Sıtma oldum galiba pek emin değilim. O kadar üşüyorum ki üstümde 2 battaniye var yataktan yazıyorum. Nereme tutsam o kadar sıcak ki 35-40 derece arası. Ama içimde buz dağları eriyor. İçim çok soğuk. Bu yüzden üşüyorum. Ne yapmalıyım? Sıtmaya ne iyi gelir. Şimdiden teşekkürler.
Çok ateşliyim. Yanıyorum dışım 40 derece ama içim bumbuz, üşüyorum. Sıcağı ve soğuğu aynı anda yaşıyorum. Ne önerirsiniz?
Cevapla