Ramazan ayında regl oldum. Niye bu günümde oluyorum ki?

Ramazan gelmeden önce eksiksizce orucumu tutmamın hayalini kurdum ama hayal ve kalp kırıklığı yaşıyorum isyan etmeye başladım üzülüyorum sanki bu dünya bizim hakkımızı yiyormuş gibi hissediyorum çok ağladım ve ağlıyorum ben Rabbimi orucumu ve kulluk edeceğim gün regl olucaksam sagligimdan olmamı tercih ederim Rabbim kızmasın Günah yazmasın ama bilmiyorum ben kendimi çok kötü hissediyorum dünyanın adaletsizlik yaptığını düşünüyorum sadece biz yaşıyormusuz gibi sağlığımız ve hasta olmamamız için anlıyorum ama çok üzülüyorum keşke regl olmasaydim...
Ramazan ayında regl oldum. Niye bu günümde oluyorum ki?
Cevapla