Şüphesiz ki iki tarafta gizliden gizliye birbirlerini kıskanıyor :)
Yiyorum yiyorum kilo alamıyorum mu?
Mutfağın kapısından geçsem 5 kilo alıyorum mu? :)
Yiyorum yiyorum kilo alamıyorum mu?
Mutfağın kapısından geçsem 5 kilo alıyorum mu? :)
Merhaba :)
Ben hayatım boyunca yaşıtlarımdan uzun ve kilolu oldum fakat boyum çok uzun olduğundan ne yaparsam yapayım kilo alamıyorum alsamda göstermiyor.
Yiyorum yiyorum kilo alamıyorum durumda değil ama metobolizmam biraz farklı çalışıyor.🙈
Merhabalar 🎈 Konu kilo. Ama ben sağlığı tehdit etmediği sürece kilo verilmesini, ya da alınması gerekli bulmuyorum. Konu sağlığı tehdit ediyorsa o zaman başka. Herşeyin fazlası zarar olduğu gibi, aşırı zayıflıkta iyi değil, aşırı kiloda iyi değil. Tansiyon, şeker, kalp, hormon dengelerini bile alt üst edebiliyor. Sağlığım yerindeyde üç beş kilo almışım, vermişim önemli değil. Lakin ben kilo almak isteyen taraftayım. Çünkü sağlığımı ciddi anlamda bozdu. Tek öğün yemek, aşırı hiit antrenmanlar, sürekli hareket etmek beni olmam gereken yağ yüzdesinden ve kilodan fazlasıyla aşağı çekti. Buda sağlığımı ciddi anlamda bozdu. Aşırı zayıflık iyi değil, kadınlar bunu “ay ne güzel işte , sıfır bedensin” diyerek algılasada gerçekler öyle olmuyor. Üç beş kilo fazlam olsun ama sağlığım olsun yeterli bana.
Teşekkür ediyorum pandispanyam 🥰💛🎈
Rica ederim Triliçe'm😀😍🥰
Aslında çok kolay kilo almam ama bu pandemi dönemindeki hareketsizlik beni kötü etkiledi. O yüzden biraz vermek isteyen taraftayım fakat vermek de zor değil bu konuda pek dertli değilim😅
Cevap
2Cevap
Bu soruyu okurken mutfağın önünden geçtim.. 😀 😂 😂
Soruyu okurken bile kilo aldım. 😅😅
Mutfağın kapısından geçmeyi bırak mutfak desem ➕ 1 geliyor 😂
Idealim ikiside degil
Verdim kiloları ikisi de değilim😎
Kilo almak isteyen ama olmuyor.😀
Yemeğin kokusuyla kilo alan tayfadayım
Yemek yerken zayıflıyom😅
Kilo vermeden sıkılaşmak isteyen taraf😂
İyiyim tombik tombik
Almak isteyen taraftayım.
Vermek tabii kii.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?