Sadece sigara alsınlar diye yemek söyledim sigara almadan gelmişler?

Sadece sigara alsınlar diye 37 liralık sipariş verdim. Yoğunduk sigara alamadık dediler. Ya bir daha sizden sipariş verir miyim lan? 😢 Anca yedim. Sigara içemedim... Boşuna kalori aldım. Iyi mi? Kbaba evinde sigara edinmek için yeni bir plan kurmalıyım. Küçük kaynim gittiğim her yere geliyor xjdjdk. Onu satıp sigara nasıl alırım?
Sadece sigara alsınlar diye yemek söyledim sigara almadan gelmişler?
Cevapla