Ovülasyon döneminde kahverengi akıntı olması normal mi, ilk defa oldu?

Regli değilim,15. günümdeyim. Yumurtlama dönemimde akıntım fazla olur ama herkesteki gibi zararsız renkte olur. İlk defa kahveye dönük şekilde geldi, hastalık falan olabilir mi, mantarda değilim?
Ovülasyon döneminde kahverengi akıntı olması normal mi, ilk defa oldu?
Cevapla