Tüylerimi almak istemiyorum cok acıtıyo ama almayıncada yoldan gecenler bana bakıyo ne yapmalıyım?

Aslında almalıyım ama yine cıkıyo yine cıkıyo bıktım erkekler almazken (çoğunluğu) biz niye almak zorundayız yaz gününde alıp kışın almasam olurmu nasıl olsa kışın kot giyerim
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar kayitlara gecsin şu an ole bir durum yok orman kizi gibi zannetmeyin beni sadece fikir :D
Tüylerimi almak istemiyorum cok acıtıyo ama almayıncada yoldan gecenler bana bakıyo ne yapmalıyım?
Cevapla