Önce hangi elinizin tırnağını kesiyosunuz? sol mu , sağ mı?

Sadece merak ediyorum. Ben sol elimle başlıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
bir teoriye göre , önce sol eli kesenler daha tasasız oluyolar hayattan daha fazla zevk alıyolarmış. çünkü önce kolay olanı bitirip zor olanı sona bırakıyolarmış :)
Önce hangi elinizin tırnağını kesiyosunuz? sol mu , sağ mı?
Cevapla