Güncellemeler
+1 yıl
Geçen sene covid ilk çıktığından beri 1 yıl boyunca iyi dayandım. Ama malesef bugün yakalandım. Markette bile gerektiğinden 1 dakikadan fazla bile durmamıştım. Hep 2 maske taktım. Cafe cafe dolaşanlar allahınızdan bulun
Çok mutsuzum
Çok mutsuzum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
kan sulandırma için çünkü yoksa pıhtı atma sorunu olabiliyor
Hmm anladım. Peki 1 yıl çok uzun değil midir acaba neden 1 yıl boyunca her gün içmemiz gerek? Siz de içiyor musunuz
o konuyu doktorlar bilir bazı ilaçlar ömür boyu olabilir şeker kalp tansiyon ve antidepresanlar gibi
canın ne zaman isterse yaz bana konuşuruz
aspirin kullan demelerinin sebebi kan akışını hızlandırmak. Kan donarsa felç geçirirsin
Yani kullanayım mı
coraspin kullan
1 Yıl çok uzun değil mi
Doğal yöntemler ile atlat bb nane limon iç falan sağlıklı beslen bağışıklık güçlenirse hasta olmazsın Zaten
Evet dediklerinden içiyorum zaten ama ilaç da kullanacağım
2 kez korona oldum, sadece 1 ay kan sulandırıcı kullandım o kadar
Anladım çok sağolun. Bende hastalığın seyri hafif ilerliyor hiçbir etki olmadı diyebilirim. yine de ilaç kullansam mı emin olamadım sizde belirtiler çok muydu ilaç kullanıp kullanmamakta kararsız kalmış mıydınız
Ben ilaç kullandım ancak getiren hemşireler bile çok ihtiyaç yoksa kullanmayın , Ağrı kesici alın yeterli dediler
Çünkü ilaçlar bitince de belli yan etkileri oluyor
Mide bulantısı , halsizlik , baş dönmesi vs
10 dk önce 8 tanesini içtim belki yarınki dozu da içip bırakırım. hepsini içmeme gerek yok diye düşünüyorum. Hiçbir etki yok çünkü bende baş ağrısı bile yok. Çok sağolun tekrar
Sanmam
Yok.
112yi arayıp sor
sana nasıl bulaştı