Regl hakkında kolayca tweet atan regl olduğunu 3-5 erkekten oluşan arkadaş grubunun hepsine kolayca söyleyebilen neden herkese söylediği hakkında hiçbir fikrim yok neden bütün erkeklere bunu yayıyor veya bu kadar rahat heryerde konuşup paylaşabiliyor özellikle erkek görüşü istiyorum sizce bu nasıl bi kız
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılAslında bu ahlak sevmeyenlerin yarattıkları bir algı anlayış. Zaten kadının erkek karşısında ikinci sınıf insan olma gibi bir kompleksi var ve bunu çok güzel kullanıp verdiler gazı. Aç memelerini sokağın ortasında bile olsa bebek emzir dediler, al eline pedi halay mendili gibi salla dediler, sadece erkek mi aldatacak sende aldat, sadece erkek mi gece dışarı çıkacak sen sabaha kadar eve gelme, ne kadar açık saçık giyinirsen o kadar özgürsün vs.. dediler de dediler. Bilim, sanat, zanaat vs. gibi alanlarda bir yarış var mı? Yok. Erkek yapıyorsa sende yaparsın kadınsın özgürsün şusun busun gibi bir gaz verme var mı bu alanlarda? Yok. O halde yukarıda saydıklarım kadının toplumdaki yerini pozitif anlamda artırmak için yapılmamış 😉
11 Yorumla- +1 yıl
Gerçekten çok süper cevap, kadın olarak o kadar hak veriyorumki. Özgürlük denen şeyin altında özgürlüğe dair hiçbir şey yok. Kadınlar sadece kıyafet yarıştırır oldu, ortam yarıştırır oldu, para mal mülk yatıştırır oldu. Böyle değildik ve böyle olmamalıydık. Eskiden çocuğu üniversite kazanınca övünerek anlatan anne babalar şimdi fenomen olunca övünüyolar. Çok garipp çokk... Erkeklerin eline daha çok düşmüş bi toplum yetişiyor umarım herkes bi an önce uyanır.
En İyi Cevaplar
- Sağlık konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılNormal bir şey ama söylemem diyen kadın üyeler adına çok üzülüyorum. Öncelikle bunu söyleyerek başlamak istedim. Yeterince normal olarak görseydiniz, sizler için aşılmış bir durum olsaydı bu duruma böyle yaklaşmazdınız zira. Bu şey gibi, başı ağrıyan insan nasıl öyle hiçbir şey yokken “Benim de başım ağrıyor bugün.” diyebiliyorsa regl de yeterince normal olduğunda diyebilir elbette.
Yani, regl kimsede seksüel bir çağrışım yapmayacağına göre bunu erkeklerin içerisinde söylemiş, grupta söylemiş ne fark edecek ki? Bunları en aştım diyenin bile hala aşamamış olduğunu bilmek çok acı gerçekten. Ve daha da acısı bu insanlar regli normalleştirebildiklerini zannettikleri için bu konu hakkında konuşmuyorlar bile.90 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
55
Cevap
53Cevap
- Sağlık konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılBilmem gerek miyor her kadın yaşıyor ama bana söyle miyor dogrusu budur.
10 Yorumla İlgi toplamak için de şu regli kullanmayın allasen ya hele “ağrımm vaağğr bana bulaşmayııağn” diyen tiplere de ayar oluyorum. Benim kuzenim her ay regl günü iğne yemeden duramaz. Zaten ağrılı adamın sinirlenmeye de mecali olmaz. Evet çok normal bir şey regl olmak ve güzel de bir şey bence sağlıklı olduğumuzu gösteriyor. Şahsen zamanında adet düzensizliği yaşayan biri olarak bunu bir nimet olarak görmekteyim. Ama bunu kamuoyuna ilan etmeye gerek yok. Tuvalete gitmek de normal ama tuvalete gidip orada ne yaptığımızı millete anlatmıyoruz nihayetinde. Çok farkedilir bir durum olursa “reglim hastayım” diyin geçin uzatmayın. Tabi karar sizin sndhsj
16 Yorumla
Soran+1 yılDüzensizlik için bayan çayı ve maltana içebilirsiniz
Sağlık konusunda 1b cevap paylaştı. Neden söylenmesin Yasak mı Utanılacak bir şeymi bu?
Neden erkekler sünnet olunca askere gidince düğün yapılır ve neden kızlar genç kız olunca nefret edilesi utanç duyulası bir şeymiş gibi saklanır NEDEN?
Sen bir kadın olarak başka bir kadın hakkında aşağılayıCI yazı yazıp ya da soru sorup erkeklerinde İĞRENÇ UTANMAZ demesini bekliyorsun?
Bazı kesim var kadın ölüdürülsede işkence görse dayak yesede kadının suçu diyecek kadınlar var OYSAKİ BİR GÜN SİZİNDE BAŞINIZA GELEBİLİR BU DURUM başınıza gelmeden anlayamassınız.
Atatürk'ün dediği gibi eğer iyi toplum ileri bir toplum olsun isiyorsak önce kadını EĞİTMELİYİZ.20 Yorumla
+1 yılBazıları normal demişte erkeklerin yorumlarına bakınca şimdi onların hepsinin değilse de bi çoğunun bu konudan rahatsız olduğunu görebiliyoruz. Regl ile alakalı sorusu olan bir erkek varsa çekinmeden cevaplarım fakat onun dışında bahsetmek her yerde regl olduğunu konuşmak gereksiz bence. Bu erkeklere olan çekinceden değil benim annem çekingen aman abin babana belli etme kafasında ama çokta dinlemiyorum. Dinlemiyorum diye gidip abime veya babama ben regl oldum yaa da demiyorum bizim toplumumuzda bu her zaman ilginç karşılanacak. Kısacası kişiden kişiye düşünceler değişiyor bence toplumda (kadın veya erkek toplumu farketmez) sadece regl konusu değil bu da dahil birçok özel bahsedilmemeli.
20 Yorumla
+1 yılİshal olmuşum desem hoş olur mu?
Olur olmadık yerde gece kamyon devrilmiş desem uygun olur mu
Altıma kaçırdım desem uygun olur mu?
Bunların hepsi doğal şeyler ama dile getirilmesi hoş karşılanmıyor. Doğal süreç diye herşey söylemek bence doğru değil.50 Yorumla
+1 yılNormal bir durum ama yaymanın da lüzumu yok. Gereksiz bir hareket.
90 Yorumla
+1 yılRegl olmak hayatın döngüsü içerisinde var olan ve bu erkek kadın herkesin bildiği bir durumdur,, bu döngüyü aşırı ayıp bir olay gibi gizlemek bana hep garip gelmiştir,, dini açıdan pek hoş karşılanmiyor tabi bu durum,, malûm adı üstünde"özel günler",,,
Tamam hani bu her ne kadar herkesin bildiği bir durum da olsa, durup dururken de bahsettiğin ortamlarda"ben kaniyorum" demek çok hoş olmazdı,, biraz "gerzeklik" bana göre..20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAğrısını sızısını, acısını, kabir azabı gibi cekmiş biri olarak söylüyorum. Bokunu cıkarmasınlar arkadas. Millet iyice kafayı yedi. Tabiki normal birşey ama herkesin bilmesine gerek yok. Erkekler mal değil bunu bilmeyecek kadar. Sevgilinizle paylaşın da twitter nedir arkadas
30 Yorumla
+1 yılHangi çağda yaşıyoruz pardon, erkeklerin sünnetini cümle alem biliyor düğünlerle kutlanıyor kadının regl i neden nahoş bir konu olsun. Bu senin düşüncen mi, toplumun sende oluşturduğu yargı mı, o regl döngüsü sayesinde dünyaya yeni erkekler getiriyorsun, sence utanılacak bir konu mu gurur duyulacak bir konu mu
10 YorumlaGerekmedikçe söylenmesi herkesi rahatsız ediyor yani ben açıkçası rahatsız olurdum kız olarak erkekte fark etmez sonuç olarak onlarında ilgisini çeken bir şey değil kızlarında ama yine de söyleyedebilir kendi hayatı kendi arkadaşları herkes aynı olmak zorunda değil
10 Yorumla
+1 yılKız arkadaşlarıma da erkek arkadaşlarıma söylemem, tabu olduğu için değil gerek yok çünkü. Ha laf arasında geçerse söylerim çekinmem ayıp, utanılacak bir şey değil çünkü ama yeri değilse nşye söyleyeyim ki? Milletin reglinden banane benim reglimden kime ne yani?
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılMerhaba,
Regl ayıp ve söylenmeyecek bir şey değil ve kişinin keyfine kalmış lakin sorduğuna göre rahatsız oldun sanırım.23 Yorumla
Soran+1 yılHerkese söylemesi garip geldi arkadas grubundaki erkeklerin hepsine
Cevap sahibi+1 yılSamimi görüyorsa söyler bende sevgilime söylüyorum
- +1 yıl
Regl çekinilecek bişey değil erkekler de aptal değil bu rahatsızlığı biliyorlar zaten ama uluorta ben bugün adet oldum sinir stres üzerimde gibi saçma sapan açıklamalara gerek yok..
+1 yılhicbir sey dusunme cunku bana ne? beni ne ilgilendirir? bana bir zarari var mi ulkeye bir zarari var mi? yok o zaman buna kafa yormama da hic gerek yok.
ha bu arada bir de salin artik reglimizi. yil olmus 2021 hala neden ben reglim diyor bu kadar rahat diyorsunuz yazik ya00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİnsanlar boşuna kadın hakları diye, kadın kadına sahip çıksın diye kendini paralıyor. Ayıp yani yazdıklarına bir bak o kız ayıp etmişse sen ondan daha fazla ayıp ediyorsun. Altta yazmışsın ahlak namus bunun namusla falan ne alakası var iyice saçmaladınız. Belli ki kız ilgileri üzerine çekmeye çalışıyor sen de bunu kıskanmışsın her şeyi özellikle de kadınlar üzerinden her şeyi namus meselesine çevirmeyin. Bana ne de geç belli sevmiyorsun kızı o zaman hakikaten sana ne.
01 Yorumla
Soran+1 yılSöylediği çocuklar kıza namussuz yakıştırması yapıp alay ediyor ve hafif kadın gözüyle bakıyor ben sadece kızın neden böyle yaptığını karakterini anlamaya çalışıyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence bazen bu regl olayı aşırı abartılıyor. Tamam kızlar da erkekler de biliyor bu durumu. Ama böyle kalkıp duyurmanın anlamı yok. Utanılacak bir şey değil. Orası da tamam ama her utanmadığınız şeyi de böyle duyuracak değilsiniz. Ama ayy regl oldum ayyy bilmem ne falan tarzı şeylerin tamamen saçmalık olduğunu düşünüyorum.
10 Yorumla
+1 yılGevşek ve aptal. Sanki bir tek kendisi oluyor dünya üzerinde. Leş karı
41 Yorumla- +1 yıl
Osurduğunu da söylesin. Ö da doğal. Eksileyen karılara bak
Abartılacak bi durum değil bana göre millete asla yayında yapmam ayıp bişey miş gibi de saklamam ama kızın yaptığı saçmalık diyebilirim
20 YorumlaNe maraklısın insanları fişlettirip damgalattırmaya. Sen yapmamayı normal buluyorsun oda o şekilde yapmayı normal buluyor. Her halta bu kadar kafa yorma.
31 Yorumla- +1 yıl
kesinlikle.
Özellikle belirtilmesi yersiz. Böyle biri hakkında kötü düşünmem elbette ama nerede, ne konuşması gerektiğini bilmeyen biri olduğunu kesinlikle düşünürüm.
30 YorumlaÇevremdeki insanlara ben de söylerim çünkü ilk günü katlanılmaz bir ağrı yaşıyorum ve insan hasta olduğumu düşünüyorlar o yüzden söylemek zorunda kalıyorum
20 YorumlaGereksiz bir detay, az önce işemeye gittim arkadaşlar demekten farksız 😂
41 YorumlaSöyleyebilir elbette kime ne bundan? Başka bir rahatsızlığın olduğunda çekinmeden dile getirebiliyorsan reglin de bundan bir farkı yok. Kınamak hiç yerinde bir davranış olmaz. Bırakın insanlar size, kendisine ve çevresine zarar vermiyorsa istediği şekilde davranabilsin. Kimsenin ebeveyni değilsiniz. Hayatları hakkında fikiri sahibi olmadığınız insanları gördüğünüz bir davranışı yüzünden ağır biçimde eleştirebilecek kadar kötü olmayın.
20 Yorumla
+1 yılKendini kanıtlamaya çalışıyor, bilinç altında asosyal biri gibi görüyor, ben farklı biriyim bana kafayı takın dikkat çekmeye çalışıyorum , hey ordamısınız ,
20 Yorumla
+1 yılTabi ki utanılacak bir şey değil. Ama sebepsiz yere de söylemeye gerek var mı? Ya regl olduğu için ilgi bekliyordur ya da kendisini çok rahat, samimi,özgüvenli biri gibi göstermeye çalışıyordur. Abartmaya gerek yok 🤗
00 Yorumla
+1 yılTamam eyvallah utanılacak bir durum değil bu ama bu neden tweet atılıyor çok gereksiz bir şey bana biraz ilgi istiyor gibi geldi
30 Yorumla
+1 yılgayet normal, bedeniyle de kendisiyle de barışık, aptallara ve abazalara göre de kimliğini bastırmıyor :)
30 Yorumla
+1 yılErkeklerde biliyor fakat kızsal bi sorun bi erkeğe söylenmez erkek kardeşe bile ayıptır.
32 Yorumla
Soran+1 yılSevgilisine söylese anlarım da bütün erkeklere söylemesi çok garip nasıl bir karakteri var ya da amacı ne acaba
- +1 yıl
Dikkat çekmek olabilir rezil birisidir kaşarlık yapıyordur ya da edepten uzaktır
+1 yılNiye, erkekler rahatça sünnet muhabbeti yapamıyor mu?
30 Yorumla
+1 yılİlgi manyağı bı kız olduğu için olabilir , farklı farklı kişilerden ilgi görmek hoşuna gidiyor olabilir.. Başka bir bakış açısıyla ise Kaşarlık ruhuna kadar işlemiş olabilir...
11 Yorumla- +1 yıl
Kızın birisi görüşe dislike atmış , bu da anlatmış olduğum kızlardan biri olabilir 😂
+1 yılKendimde söyleyen biri olarak pekte önemli değil sonuçta hiçbir kadın bunu isteyerek olmuyor ki şu an yaşadığımız çağda herkes tarafından bilinen bir şey ama tabi bazıları hala bunun yanlış olduğunu iddia ediyor ve bundandır söylemekten çekinen birçok kadın var tabi böyle söylüyorum ama bende her ortamda söylemiyorum her şeyinde bir adabı var yani karşınızdaki samimi olduğunuz bir erkek olan arkadaşsa sıkıntı olmaz bence
10 Yorumla
+1 yılOlum normal bişe ya ne alaka hastalık işte abartmaya gerek yok. Bi grup var bi kızın regl olduğunu öğrenince saçma muhabbetler yapan şaka yapmaya çalışan söylenmemesi gereken boş insanlar sadece onlar. Onun dışında her şey normal yoksa bilsem ne bilmesem ne çok önemli bir olay değil regl meselesi 🙄
10 Yorumla
+1 yılben olunca direk herkese anlatıyorum. ama artık sanırım tek tek anlatmak yerine grupchat açacağım. daha kolay gibi duruyor
16 Yorumla- +1 yıl
merak ettim anlatıyorum derken neyi anlatıyosun tam olarak 😂
- +1 yıl
önümüzdeki ay zoom üzerinden tekrar regl söylesisi yapacağım. katılırsan ögrenirsin🤷♀️
- +1 yıl
oluur katılırım nasıl ekleyebilirim seni
- +1 yıl
akskwkwk oha demek yapsam insanlar dinleyecek. tamam not aldım
- +1 yıl
smsmsmsms dalgasına dedim de emin ol dinleyenler çıkacaktır
- +1 yıl
ejejjwjsjsj mümkün
- Sağlık konusunda 934 cevap paylaştı.
+1 yılOnların ar damarı çatlamış azmış onlardan uzak durulmalı evlenilecek kız değil
47 Yorumla- +1 yıl
Ar damarıyla nasıl bağdaştırdın ne alaka?
- +1 yıl
Ar damarınız çatlamış
- +1 yıl
Bos ver anlamazsınız
- +1 yıl
Lan bana niye çamur atıyosun beni tanımıyosun bile aw?
- +1 yıl
SANa atmadım ya öyle teeeet atan kızlara söyledim ben
- +1 yıl
Peki
- +1 yıl
👎 işaretine 👍 yap sana demedim regl olduguna tweet atan kızlara dedim sana demedim ondan 👍 yap
+1 yılGrip olmak gibi bir şey. Rahatlıkla söyleyebilirim. Bu beni başkalarından farklı bir kadın yapmıyor. Onu da yapmıyor.
20 Yorumla
+1 yılNormal bir kişi. Biz erkekler olarak bunun olacağını biliyoruz zaten. Gizlenilecek utanıcak bir şey olmadığı için rahatça söyleyebiliyorlar.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunda garip birşey göremiyorum bende erkek arkadaşlarıma söylüyorum. Regl oldum karnım ağrıyor canım şunu istiyor gibisinden onlarda elinden geleni yapıyor anlayışlılar bu konuda 😌
20 YorumlaUtanılacak bir şey değil ama herkese söylemeye ne gerek var. Çok gereksiz bir davranış.
30 Yorumlaya. Ne regl miş be nereye baksam regl hakkında bir şeyler. İyi ki bi özel gününüz var. Bıktırdınız artık yeter daaa
10 Yorumla
+1 yılKaşıntısı var derdi var erkeklere ilgisi var kendini göstermek isteyenler her zaman damardan gitmişlerdir.
Ben burdayım der gibi10 Yorumla
+1 yılSöylesin umrumda olmaz ama durduk yere hic muhabbet yokken ben regl oldum yazmak sacma isterssn ağda yap ya da tuvalette iserken yaz bizene
10 Yorumlaİnsanın özeli kendisinde ve kız çevresinde kalabilir diye düşünüyorum. Daha bunu böyle konuşursa yatak odasını da açar ulu ortaya.
10 Yorumla
+1 yılTampon ya da ped gerekiyordur belki. Kötü düşünmemek gerek.
12 Yorumla
Soran+1 yılSence karakter olarak nasıl biri
- +1 yıl
Karakteri olduğunu düşünmüyorum.
Söylesin allah allah herkes istediğini söyler bu kime ne?
20 YorumlaBelkide ağır geçiriyor ve fazla bulaşmayın der gibi bir uyarı diye düşünürdüm ben.
20 Yorumla
+1 yılRegli çok normal görüyorum ve yaymıyorum bunu etrafa adı üstünde normal. İlgi görmeye çalışmış o kız
20 Yorumla- Sağlık konusunda 354 cevap paylaştı.
+1 yılSana sormadığına göre seni niye bu kadar alakadar ediyor
20 Yorumla
+1 yılKadının regl olması utanılacak ya da ayıplanacak bir şey değil fakat bunu tweet atmanın ne gereği var.
00 YorumlaYani çok normal bişey. İnsan doğasında var sonuçta ama neden yayarsınki. İlginç. O arkadaş biraz şovmenmiş.
00 Yorumla
+1 yılUtanılacak bir durum değil sonuç olarak. Gizlemeye de gerek yok. Yine de yerli yersiz söylenmemeli.
10 Yorumla
+1 yılBu soruyu gizliden soracak kadar ezik değildir vesselam.
11 Yorumla
+1 yılNormal bence, hastalık diye nitelendirmesinden iyidir.
10 Yorumla
+1 yılBu kız rahatça konuşur
erkek olarak yanaşırsın hayvan olursun ama
elde edilebilecek zor bir kızdır. Kaprisi çekilmez net00 YorumlaRegl olduğunu düşünürüm sonuöta doğal bir süreçten bahsediyor
10 Yorumla- Sağlık konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılBoş işler ya insan biraz mahrem şeyleri bilir ergen misinz
00 Yorumla O gruptaki Erkeklerden biri Pekmez alıp vermeli.
Kız ilgi istemiş anlamamış garibanlar 😊🙃00 Yorumla
+1 yılRegl gayet normal bir durum bunu duyurmaya gerek var mı tabiki yok
00 Yorumlagayet normal...
sizler bizim cicegimizsiniz sizle birlikte reglniz de öyle00 Yorumla
+1 yılAbi regl utanılıcak bir şey değil de bunun için parti verir gibi her yerde söylememe gerek yok
00 Yorumla
+1 yılTebrikler bitch'lik yaparken yine hamile kalmamayı başarmışsın
00 YorumlaSağlık konusunda 1,2b cevap paylaştı. Kız kaprisli ve ilgi bekleyen bir tip. Mutluluğa aç ve kendini yalnız hissediyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılSence ahlaklı ve namuslu biri mi bu kadar rahat konuşması çok garip değil mi
- Devamını Gör (48)
Devamını Gör(93)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer