Pcosluyum ve bütün belirtilerini taşıyorum sadece tedavi ile mi geçmesi mümkün bildiğiniz başka yol var mı?

merhaba arkadaşlar. 20 yaşındayım ve 9. sınıftan pcosluym. başta erkeksi kıllanma da dahil sivilce, bel kısmında yağlanma ve diğer bütün belirtileri var. maddi durumlar yüzünden doktora da gidemiyorum. önerebileceğiniz evde tedavi yöntemleri var mıdır?(soğan suyu hariç) birde inofolic diye takviye var mış bir faydası olur mu kullansam?
Pcosluyum ve bütün belirtilerini taşıyorum sadece tedavi ile mi geçmesi mümkün bildiğiniz başka yol var mı?
Cevapla