Çok sıcak kanlı biri olmadığım için doktor olamayacağımı söylüyorlar, doktorlar sürekli gülmek zorunda mı?

Ben aşırı sıcak kanlı biri değilim, yani insanları rahatsız etmem ama mizacım herkese sürekli gülücük dağıtmalık bir mizaç değil. Tıp fakültesi okuyorum diye herkes laf söylüyor, sizce gülümsemeyen birinden doktor olmaz mı?
Çok sıcak kanlı biri olmadığım için doktor olamayacağımı söylüyorlar, doktorlar sürekli gülmek zorunda mı?
Cevapla