Lütfen linçlemeyin hemen ama elimde değil genç eli düzgün doktor görünce baka kalıyorum... kendine çekiyor orda öyle takılıyorum hep 😒
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Dikkat benim genç doktor arkadaşım var kaç taneyi iyice sevdi
Anlamadım nasıl yani?
Senin gibi doktorlara zaafı olan kızların avcısı evinde tek yaşıyor her türlü şartlar uygun olunca çok sevdi çok
Aşık mi oldu 🤔
Cok sevdi derken orasını anlamadım 🙄🙄
Canım sende lütfen ama detayı vermeyeyim diyorum ama birçok kızla beraber oldu cinsel münasebetlerle dolu hemde öyle böyle değil
Anladim kusura bakma öyle o tür şeylere çok kafasi yatan bi insan degilim "cahil" kişiligi Oluşmasın aklinda 🙃
Diyorsun
He diyorum 😒😏
Anladim
😂dolgun maaş yüzünden olmasın
Alakası yok Allaha şükür bizim kendi maddi durumumuz gayet iyi...
O baba parası 😂
Bizim burda evliler baba parasıyla bile rahatça yaşamını sürdürüyor..
İç güvey doktor alıp hunharca kullanmak istiyorsun yani 😂
😅yok yaa benim ablam mesela Eşinin maddi durumu pek iyi olmadığı için ona sürekli para veriyor babam😁🙃
Ama senin dediğin gibide pek fena olmaz 😁😁
😂 zavallı doktorlar yazık onlara ama
Neden bea 😀sevdigim biri var oda doktor onunda gönlü var ama nasil açılacağımi bilmiorum 😏
Bi fikrin var mı nasil acilicam ona 🙄bu ilk olacagi için bilmiyorum
😂 seni alayım de krallar gibi yaşatırım benim babam çok zengin de
Haha çok iyi fikir 😁😂o öyle kabul eder mi ki
Herhalde ona yavaştan aşık olduğum için bu akşam bu soruyu sordum 🥺
Etmezse zaten sana layık değildir 😂😃o kim oluyormuş hem kabul etmeyecek
😂 yavaş olma hızlı ol kapmasınlar
Dimi 😂 şaka bi yana benim için maddi durum para vs vs hiç biri önemli değil benim sevgimden daha üstün bir yer edinemezler ınş açılımrim ona 😊
Oooo çok yavaş birimyim o çok Hızlı 😂ona kalsaydi şimdiye çoktan evliydik😁😁
😂 ne yalan söyleyim korktum sadist bi yönün var yazık doktora
Aman dedim dikkat et 😂ipne filan derse hemen kaç
Neden yazik bana yazik adama bana yanaşmayı iyi biliyor ama açılmayı bilmiyor erkekler hep böylemi
güzel kardeşim derken?
Demek adama yeterince ümit vermiyorsun az cilve yap öyle buzdolabı gibi durma sende
Buzdolabı degilim baktim yetmez mi 🙄
Umit verdigimi düşünüyorum
İğne yazacaktım ğ harfi yanlış yazmışım oda küfür gibi olmuş site öyle düzetmiş
Anlamadim neyi düzeltmiş
İyi daha 😂 ne yaptım baktım yetmez mi 😂her bakana yürüse doktor yandı
Anlarim igne
Anladım
Ama bakmak var bakmak var hani 😁
😁 hadi göreyim seni yarın ayart şunu aklını al
Bakışmamiz karşılıklı ve cok güzeldi
Kız insan insana bakar her bakandan o anlam mı çıkar 😂güldürme beni
Ben öyle erkek ayartan biri değilim onun gönlü varsa gelip adam gibi söyleyecek 🙃ama onuda görünce heycanlanmıyorum değil yani 🥵
O iş yaş o zaman adamın bi ton işi var zatenn uğraşmaya vakti olmaz
Sana tekrar söyleyim o zmn 🙃
Bakmak var bakmak var dedim iki şekilde bakış vardır bizim aramizda gecen o bakışmalar işte farklıydı adam cok farklı bakıyordu ❤
Aha bak buraya yazıyorum bakma ile o iş olmaz
Nasil vakit olmaz? İşle ne alaka yani eylenmek için mi vakti var sadece
Neyle olur o iş soyle
Azcık gül kırıt ne bilim işte bi bahane bul sohbet et
Tamam daha kendisi görmedim bi tekrar hastaneye gidiyim bi iki gün önce gittim yoktu hastande 🤦♀️şansımın içine edeyim bu sefer gidince öyle yapacam
İşe yararsa doktordan özür dilediğimi söyle 😂😃yandı zavallı
Neden yandı 🤢
Hem beni istemiyeckte kimi isteyecek
Tamam hangi açıdan yanacak onu söyleyiver
🤣 Sen adamı yersin ömrünü bitirirsin
Ya düşündüğünün tam tersi bi insansam
😂 Kız sen uyumadın mı
Uyudum tabiki
Yeni uyandım buraya yeni girdim gelir gelmez senin bilidirmin geldi 🙃
Doktora ne zamn gidiyorsun 😃
Valla bilmiyorum ama doktor kolay yaa ben istediğim her şeyi elde ettim bu yaşıma kadar bunuda alırım 🙃
🤣 İşte bu yüzden doktor yandı demiştim
Benimle yanacaksa cok güzel yakarim 😂 merak etme yanmaz o yanmaz bana yanık olacaksa o ayrı 🙃😁😁
Sen cilve yap dedin biraz kirit dedin ama ilk tanismalrada ve tanışma aşamasında o kadar samimi ve yakın olamam kimseyle
🤣Senin durum buna benziyor sanki ama
https://m.youtube.com/watch?v=2hx9J95Cm0c
Kırıt dedik git üstüne atla demedim 😂
Yok yahu o kadarda demedik 😂
🤣 Ben öyle algıladım
Yok yok öyle algılama sadece benim olana sahip çıkarım bu kadar 😁🙃🙃
😂 Kedi köpek sahiplenmek gibimi
Yok yahu sen sevdiğin insana sahip cikmaz mısın mesela kiskanmazmisin yani... yine sana denk geldim bak 😅 tesadüf
Nerden denk geldin 🙄 bilmem kıskanırmıyım kıskanmak ve sahip olmak aynı şeymi
Ayni şey tabi, mesela bi ara hastaneye gitmiştim baktim bayan bi hastaya bakiyor küplere bindim resmen kıskançlıktan 🤦♀️
Denk geldim derken siteye yeni girdim sürekli girince senin bildirimin geliyor 😊
😃 Anladım 🤣 evcil hayvan beslemekle aynı şey işte doktoru alıp eve kapatman lazım
Yok kapatamam 😅durmaz o evde gider 😂
Sende nerde bu yine diye çatlarsın 🤣bi kere gider ikinciye yasak
Ben çok kuralci biriyim 😅benden izinsiz çıkamaz
🤣 Alsan bile doktor çok dayanmaz
Şaka bi yana eger sadık birisiyse asla kural koymam kısıtlamam asla , yok bıktım gözü dışarıda aldatmaya meyilli o zmn tek kalemde silerim kimseye vakit harcayamam...
Neye dayanmaz? Kurallarımami 🙄
Evet 🤣
canım o kadarda kural koymayaz tabiki
Gözü dışarıda olmasin yeterli bi kadın bi erkegin neyine yetmiyor ki? Aldatıyor falan hiç hoş değil
😃 İşte bende onu demek istiyorum sen hwr türlü huylanırsın
😁😅 aman aman nerelere geldik diyecek kesin
🤣 Çok dayanmaz bence
Dayanır bana dayanır 😂
Belki kıskançlığıma biraz dayanamayabilir😅
Piss 🤣 sapıklaşma hemen
Sen nasil anladın aceb 😂🤦♀️
Sen nasıl anlattın acep 🤣 hiç enpati yapma direk beni suçla
Ben gayet normal anlattım 😂
Bende normal anladım 🤣 yanlış nerde acaba
Yalnış sende 😅 sen fesat anladin
Günahımı alıyorsun 🤣 nasıl anlamam gerekirdi
Sen anlamak istedigin şekilde anladin benim anlatmak istediğim şekilde anlamadın 😁🙃
😃 Sen nasıl anlatmak istedin ki
Şöyle benim kurallarıma ve baskıma dayanmaz demek istedim ama sen yolu aldin gidiyorsun😂
🤣 Yoo bak tamda ben onu anladım
Tm o zmn sorun yok diyelim 😁
Günahımı aldın o kadar 😂
Sende benim günahımı 😂 karşılıklı oldu
🤣🤣 Sende varya laf arasında bana günah yolladınyi böyle
Laf arasımi resmen yalnış anladin bana pis dedin 😂
🤣 Demem öyle şeyler
Iyi bari deme suc gene senin ama 🙃
😁
🤣 Suç hep doktorun ya benim ne günahım var
Şimdi suçu ona mi attın 🤦♀️😂ama haklısın kendine aşık etmek onun suçuydu😁😁
🤣 Onun yüzünden oldu tabi hem senin kalbini çalmış bırak az günahta alsın üste
Dimi bencede öyle 😁 hırsız sonuçta buyuk suç işledi
Böyle hırsızda çok iyiymiş çok tatlı biri 😂😁
😂😂 Hırsızlık suç oda suçun cezası olarak seninle evlensin görsün
Böyle suça Böyle ceza 😁😂😂allahim sana geliyorum çok iyi fikir ama onunda ne düşündüğünü bilmek lazım
🤣 Düşünmesin aklını al onun
Neyle alacam aklı 😂🙄🙄🙄
Aynaya bak 🤣 görürsün
Neye zaafi var onuda bilemirum en iyisi tanışmak olacak daha yakından tanimam lazim
Aklın nerde acaba 🤣
Aynada suratımı görüyorum 😁suratimla nasil alirim
Aklim onda😂
🤣🤣🤣 Banane o tarafa çekmicem konuyu
Ne tarafa 🙄
😂 Sohbet için çok teşekkür ederim çok eğlenceli oldu bana müsade
Peki madem bende teşekkür ederim hoscakal senide yordum
Kendine iyi bak 😊
Yok be ben keyif aldım 😃 eğlenceliydi
Iyi madem sevindim ama nasil onun aklını alacağımı soylemedin onunla tanışmak istiyorum
🤣 Umarım doktorda aynı keyfi alma şansı bulur aohbwt etmek istersen yazabilirsin
Bu ilk olacagi için hic bir şey bilmiyorum
Ben sana güveniyorum 😃 sen bir yolunu bulursun
Bulacaktır diye düşünüyorum hayırlısı sağol 😁🙃🙃
Pekala bulmaya çalışacam 🙃🙃
🤣🤣 Yorumun sonunu bulamıyorum çok olmuş 😂
Aynn bende ayni şekilde 🙃😂
Cok konuştuk sınırım
Hadi hoşçakal 😂 gelişme olursa haber verirsin
Umuyorum olur benden bi şey çıkmaz ama o ilk adımı atacaktır
Asamında hiç bişeyden haberi yok 🤣 hakkında beya gıybet yaptık
Tm veririm sağol 😁🙃🙃hoscakal
Niye çıkmaz ya azcık gülümse işte göz göze gelince
Evet yaaa 😁 haberi olsa ne olacak 😂
😂 Sen kaç yaşındasın o kaç yaşındadır merak ettim
İşte göz göze gelince utanıyorum ve kendimi geri çekiyorum
Ben 19 oda 25 /27 arasi
Haberi olsa bende sana aşığım diyip kucağına atlar herhalde 🤣
Onunda gönlü var benimde onda gonlum oldugunu biliyor sorun ikimizde galiba 😂🤦♀️🤦♀️
Ohoo daha ne istiyor 🤣 olur o iş
Atlamazdi benim atlamami bekler kesin🤦♀️😂😂
Hayırlısı ne deyim başka 😂zamana bırakacaz artik
🤣 Bilemedim yorum yok buna sonra ben kötü düşünmüş oluyorum
Yok kotu düşünmüş olmazsın merak etme 😂😂😁
Tm