yaklaşık 2 yıldır her sabah yaşıyorum ne yapmalıyım bildiğin uyku düzeni falan kalmıyor herhangi bir tıkırtıda uyanınca bidaha uyuyamıyorum çünkü o ağızdaki koku o ekşimsi acı tat temizlemen gerekiyor uyku problemimde var uykum çok bölünüyor genellikle saat 5 te falan uyanınca bu lanet şey yüzünden uyuyamıyorum hadi bu zamanlarda çokta önemli değilde ramazan ayında ne yapılır buna geçen sene yutuyordum ağzımı sadece çalkalıyordum ama bişey yiyip içermediğimden geçmiyordu o ağız kokusuyla dışarı falan çıkamıyorum bazı arkadaşlarım yatmadan önce dişlerinş ağız içini ve dilini fırçalayıp 3 bardak su içersen bişey kalmaz diyor düzelir mi sizce ona göre arkadaşlarımın önerdikleri diş macunu alacağım bildiğiniz başka bir yöntem falan varsa lütfen söylesin.
(Doktora göründüm diyet önerdi denedim yine bir farkı yok mide rahatsızlığımda yok)
(Doktora göründüm diyet önerdi denedim yine bir farkı yok mide rahatsızlığımda yok)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer