Gözde batma hissine öneri ve göz damlası önerisi?

Gözlerim bugün aşırı derecede batmaya başladı ve yanıyor acıyor. Tüm gün bilgisayara bakmaktan diye düşünüyorum. Aslında gözlük kullanıyorum ama mavi filtre yapmamış galiba adam. Şimdi gidip onu taktiramam çok pahalıdır. 3 ay idare etse yeter bana. Öneriniz var mı? Ben göz damlası almayı düşündüm çünkü gözlerim aşırı derecede kızarık aynı zamanda. Ve Kuru gibi hissediyorum zaten aglayasim gelse bile göz yaşı akitamiyorum. Göz damlası öneriniz var mı gözüme süreceğim sonuçta kötü olmasın
Gözde batma hissine öneri ve göz damlası önerisi?
Cevapla