Sol elimin bilek kısmı ağrıyor.. Oynatınca acıyor.. Nasıl en kısa zamanda kendi imkanlarımla iyileştirebilirim?

Sol elimin bilek kısmı ağrıyor.. Oynatınca acıyor.. Nasıl en kısa zamanda kendi imkanlarımla iyileştirebilirim? Parmaklarımı elimi yukarıya kaldırdığımda acımıyor ama elimi parmaklarımı aşağı doğru çevirdiğimde kötü acıyor.. Fikirleriniz için teşekürler..
Sol elimin bilek kısmı ağrıyor.. Oynatınca acıyor.. Nasıl en kısa zamanda kendi imkanlarımla iyileştirebilirim?
Cevapla