Ya gençler boyum sabah 1.77 , akşam 1.74, kız arkadaşıma 1.77 desem mı?

Bana boyumu sordu , bende bilmiyorum olctukten sonra söylerim sana dedim ölçtüm, durum böyle. Bana ısrarla soruyor ölçmedim boyumu diyorum. Şimdi ölçtüm durum bu, 1.76 desem olmaz mı? Beni terk etsin istemiyorum kisayim diye. Niye bu kadar merak ediyor bilmiyorum.
177 de zaten öyle sayılırsın
177 deme anlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ya gençler boyum sabah 1.77 , akşam 1.74, kız arkadaşıma 1.77 desem mı?
Cevapla