Bana boyumu sordu , bende bilmiyorum olctukten sonra söylerim sana dedim ölçtüm, durum böyle. Bana ısrarla soruyor ölçmedim boyumu diyorum. Şimdi ölçtüm durum bu, 1.76 desem olmaz mı? Beni terk etsin istemiyorum kisayim diye. Niye bu kadar merak ediyor bilmiyorum.
177 de zaten öyle sayılırsın
177 deme anlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Doğruyu söyle sırf botun için terkedecekse bırak etsin ama seni görmedi mi yani tahmin etmiştir zaten
Soruyor işte boyumu anlamıyorum, 177 sayılmaz mı boyum? sabah 177 yim
Sabah uyandığında 2-3 cm uzun olabilir ama normalini şöyle bence
ya da söyle sabah ölçtüm 1.77 akşam ölçtüm 1.74 doye
Off ya öğlen falan 176 dur herhalde bak şimdi ölçüp söyleyeceğim uyanali 2 saat oldu
176 çıktı
176 deyim o zaman bari
Senin boyun sabah ve gece değişiyorsa onun da değişiyor bence ölçüldüğüm boy olarak söyle 175 ya da 176 de sonuçta öğlen ölçüldüğün boy bu olur en mantıklısı da bu
Şu an 1.76, az önce ölçtüm kalkali 2,5 saat oluyor uygun mu
?
Bence uygun, sonuçta gerçek olan boyumuz sabah olan boyumuzdur gece herkes kısalıyor çok ince düşünmemek lazım şu an ölçtüğün iyi
Taammam teşekkürler
boyumuz akşamları kısalır sabahları normal yani uzun boyumuz kalır sevgiline bunu anlatsan iyi olur
Kanka bir de uyurken ölçsünler hangisi uzunsa onu söyle
Sorduğu zamana göre de knk yalan olmasın yani