Ella içtim adetim 5 gün gecikti ama 4 test yaptım 4üde negatif, bunu yaşayan var mı?

Ella içtim adetim 5 gün gecikti. Fakat yaptığım testlerin hepsi de negatif çıktı. Hafif bulantı dışında hiç bir belirti yok. Adet gelecek gelmeyecek arası ağrı olur ya o şekilde çok silik bir ağrı var ama içime de kurt düştü. yasayan arkadaşlar detaylıca paylaşabilir mi mümkünse.
Ella içtim adetim 5 gün gecikti ama 4 test yaptım 4üde negatif, bunu yaşayan var mı?
Cevapla