Nasil hasta numarasi yapabilirim?
1haftalik almam lazim:(
1haftalik almam lazim:(
Özel hastaneler bu konuda çok daha esnek oluyorlar özel bir hastaneye git rapor istediğini söyle verirler
Cevap
6Cevap
Bir hafta çok zor önceleri fetö diye zar zor bir gün alıyorduk şimdide pandemi muhabbetine rapor vermiyorlar
Doktor senin numara yaptığını anlamayacak mı? Rica et tanıdık doktorsa değilse hiç boşu boşuna gidip de insanları yorma
1 haftalık zor yani ölüyorum desen 1 haftalık vermezler. Açık açık konuş samimiyetinden ötürü verebiliir. :D
Sonra neden insanlar güvenilmez. Neden kimse dürüst değil
Direkt doğru söyle , yalan söyleyince de vermezler kimi zaman.
En yakın arkadaşım korona oldu de. :)
Korona belirtilerini söyle 10 gün yat
Koronayim de
Ne is yapıyon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?