Bu dönemde hastalandığınızda hastaneye mi gidiyorsunuz yoksa alternatif tıpa mı başvuruyorsunuz?

Bu dönemde hastalandığınızda hastaneye mi gidiyorsunuz yoksa alternatif tıpa mı başvuruyorsunuz?
Malesef yasakların kalkmasıyla birlikte zaten hızla yayılan korona dahada hızlanmaya başladı. Peki siz bu dönemde riski göze alıp hastaneye gidebiliyor musunuz?
Bu dönemde hastalandığınızda hastaneye mi gidiyorsunuz yoksa alternatif tıpa mı başvuruyorsunuz?
Cevapla