Kan şekeri yüksek çıktı diye hemen diyabet mi olunur?

Arkadaşlar kan şekerim birraz yüksekk çıkmış doktor ilaç verdi ama netten araştırınca yüksek çıktıktan birkaç yıl sonrra diyabet olunuyormuş sizcede öylemi yaşayan var mı
Kan şekeri yüksek çıktı diye hemen diyabet mi olunur?
Cevapla