Yks öğrencisiyim sağlıklı beslenmek ve biraz ödem atmak istiyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir?

merhaba ben yks hazırlanan mezun öğrencisiyim
tm öğrencisiyim
yks 122 gün kalmışken artık sağlıklı beslenmeye karar verdim
1. neden sağlıksız besleniyorum
2. neden ödem atmak istiyorum şu an 160 a 67 kilo falanım gerçi renglimin sonlarındayım
3. Bnece sağlıklı beslenince zihin daha iyi çalışıyor
ama ben her türlü yemeği abartarak yiyen biriyim hele hele kakaolu tatlılara gelirsek

bana ne önerirsiniz?
Yks öğrencisiyim sağlıklı beslenmek ve biraz ödem atmak istiyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir?
Cevapla